jag borde sova, istället torterar jag stackars madickenmänniskor

caroline somnade för "några" timmar sedan, och sen det har jag haft sånt gryyyymt ryck.
alexander har nog fått vara det största offret, fast han är ju (minst) lika efterbliven han så no problemos heheheh
okeeej jag skulle möta hannes&sebastian klockan 7, men nu verkar det som dom två små fikusarna somnat. jaja trodde väl egentligen inte att små pojkar kunde hålla sig vakna.
nu kom posten, igen.


jag är sjuk, ovanligt? nej.
blir sjuk hela tiden, men jag vet ju varför; mitt immunförsvar är värdelöst. behöver bara gå förbi en människa som är sjuk så blir jag det oxå fast 10gånger värre, ungefär. vaaaarför? mat och sömn är viktigt, och dom senaste åren har jag låtit både-och komma i andrahand. rökning på det är så jävla vidrigt dåligt. klantigt izabelle, riktigt klantigt.

ska försöka att inte hosta upp lungorna eller snyta ut hjärnan nu, fast känns som det är påväg alltså. kuk.
FRULLE INCOMING, HÖRES KOMPANJONER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0