Innocence gone, never take friendship personal, If you can't hold yourself together
Why should I hold you now?

kvällen/natten tillbringades med felix & caroline,
idioter båda två :)
caroline drog imorse för hon skulle iväg, så jag och felix har bara segat hela dagen,
typ glott eva&adam och halvsovit osv haha. mysigt iaf :)
men han drog för någon timme sen, så tror jag ska lägga mig o glo någon bra film nu faktiskt. pussss!



hur seriös som helst. inte trött eller så, nejnejnejenejejjjj


även stort grattis på namnsdagen alexander,
tycker fortfarande att det är sjukt att du inte finns.
vi pratade typ inte alls längre, men minns kvällarna med dig & nathalie så väl,
alla gånger du lyfte upp mig och kasta mig i buskarna,
dina dåliga skämt du höll på att skratta ihjäl dig åt och alla nätter ni kom hem
onyktra och jag fick ta hand om er haha. hoppas du har det bra killen

Kommentarer
Postat av: Erica♥

fin blogg:)

2010-12-12 @ 22:49:01
URL: http://eswensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0