hur fan ska jag göra med min blogg?

har lite ångest över skiten, vet inte hur jag vill göra.

» hatar namnet "iizabelleduvet", jag gjorde ju bloggen i augusti 2009 då jag var en extremt liten fjortis som trodde smink var skönhet, rökning var coolt, sprit betydde att man hade roligt och kärlek ska vi inte ens tala om, flera stycken på g samtidigt? äcklas av hur jag såg ut och framförallt av hur jag betedde mig. så ja, jag vill inte heta iizabelleduvet, det förknippas lixom med allt detta.

» jag vet att ni hört detta förut, men jag är så förbannat trött på min egen blogg. man ska inte säga såhär om sin egen blogg, men är den ens värd att läsa? enligt mig är det jävligt tveksamt, lutar mest åt nej där faktiskt. läsa om mitt inte speciellt spännande liv dag efter dag.."kul" darlings, jättekul.
- däremot vill jag ha kvar den tills jag blir äldre, själv kunna gå tillbaka och se vad jag gjorde, hur jag tänkte osv

» har inte en aning om hur jag vill att den ska se ut. jag vill inte ha den helvit, men inte heller i någon alltför jobbig färg som rosa eller svart. vill ha den udda, men hur lätt är det egentligen? header, färger, menyn, kontaktsaker, kommentarer, inläggen osv hur ska det se ut? ååh jag vet inte.

» cirka 150 unika besökare per dag, men hur många av er kommenterar? hah inte många. om jag skriver något så vet jag ju att ni också kommer sitta och ha er egen åsikt, så varför inte skriva ner den och skicka till mig? skiter i om ni tycker jag har helt fel och är fullkomligt dum i huvudet eller om ni tycker jag har så jävla rätt, det är bara kul att se vad andra tycker.

» som bloggare får man lite stämpel, vare sig ni tror det eller inte så det får man. folk från hela världen kan följa ditt liv, se dina bilder, läsa dina tankar/åsikter. gör du då något fel så sprider det sig fort som fan. det är inte så att jag skäms över mina åsikter osv, tvärtom så säger/skriver jag dom stolt! däremot har jag gjort många fel tidigare som folk ofta ställer frågor om, och jag besvarar självklart mina läsares frågor, men många tror att jag inte förändrats ett dugg och det är lite jobbigt för mig då många använder detta emot mig. dessutom beter sig många större bloggare som 12åriga fjortisar, klankar ner på andra och uppför sig riktigt pinsamt, vilket ger många uppfattningen att folk med bloggar är lite dumma i huvudet.


självklart älskar jag att blogga, varför skulle jag annars ha en blogg?
dra tankarna från huvudet till skrivna ord, få en chans att visa alla vad jag tycker om saker, bjuda på mig själv och visa livet ur min synvinkel lixom. men jag vet inte riktigt, är osäker på't.

aja, jag har lovat många att inte ge upp min blogg än iallafall, så jag får väl försöka ett tag till!
lika bra att försöka pilla lite med den nu när jag ändå inte orkar göra något speciellt (äckliga värk-.-)

Kommentarer
Postat av: emma

lägg inte ner den, den är bäst O.o

2010-12-14 @ 16:16:22
URL: http://emmmavictoria.blogg.se/
Postat av: villvaraanonym

Jag hoppas verkligen inte du lägger ner bloggen?!

din blogg är fan min styrka, kollar den varann kvart om du har uppdaterat. Även fast du skriver MIIIIIIIIL långa inlägg läser jag dom, för dina ord bella. Dom ger mig styrka. Dom ger mig hopp, dom gör så jag kan gå ut och visa vem jag är, jag kan skita i människor som inte har något liv. DU GÖR MIG STARK!

lägg inte ner bloggen, snälla..

2010-12-15 @ 19:03:55
Postat av: Anonym

Lägg inte ner din blogg, läser den varje dag och den är som ett beronde, lägg inte ner den snälla och de med din header fixar sig nog, du gör dom jämt fina :)

2010-12-25 @ 15:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0