HAHAH bilddagboken<33333


älskar sånthär, bland det roligaste som finns. och nej, jag skojar inte jag tycker faktiskt det är kul.
jag menar, om folk lägger sin tid på att gå in på min bilddagbok och skriva detta anonymt i gästboken så kan nog inte människan vara så mycket vackrare själv?;)
snälla älskade ungar, inse detta någon gång;
jag är en stark person, har lärt mig att inte ta åt mig ett dugg, speciellt inte av anonyma. tycker ni att jag är ful,äcklig osv? haha jag kan inte göra något åt det, så varför ska jag ens bry mig? genom att försöka trycka ner mig så gör ni mig bara ännu starkare, så jag tackar för det älsklingar! ;)
hoppas att ni också en dag kan få lite självkänsla så ni slipper skriva onödiga saker till andra för att få känna er lite bättre ett par sekunder, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0