grattis på födelsedagen bror♥


så länge har du stått vid min sida genom gott & ont,
du har visat mig äkta vänskap när den är som starkast.
jag litar på dig till 100% och har aldrig behövt tveka på att du ska ställa upp,
för såfort jag varit ledsen har du kommit direkt.
när jag mådde som allra värst och verkligen ville försvinna förevigt,
då var du en av dom få som kämpade tillsammans med mig,
som fick mig att våga leva och till slut älska livet igen.

hur ska jag någonsin kunna tacka dig för allting du gör?
du ger mig lycka bara genom att finnas, jag är så  o t r o l i g t  lycklig att jag har dig adam.
vad som än händer så kommer jag aldrig släppa dig,
det är inte ens värt att andas om jag inte har dig vid min sida.
jag älskar dig bror, bästa vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0