galet trött, snart sovdax tror jag!

var med lizzie idag, senare kom även josse & amanda :)
lika roligt som alltid, våran humor är..obeskrivlig haha!

drog hem tidigt och tog sömntablett, så nu har den börjat verka och kämpar för att ögonen ska klara sig igenom dehär inlägget, haha. vanligtvis skulle jag stört ihjäl mig på att vara trött vid den här tiden, men nu när jag bara sovit ett fåtal timmar på dagarna alltför länge, så kan jag lova er att extremt trötthet är en sjukt härlig känsla!

har fått lite frågor ang. kommande design, så drar ihop ett snabbis-svar;
det kommer snart, oki? jag måste skaffa mig ordentligt med dig och ork för att pilla ihop det nya.
jag fixar dock stil- & kodmall på  min testblogg så läggs alltihop upp här såfort det är klart!

Kommentarer
Postat av: olivia <3

åh jag saknar dig så jääääävla mkt!

älskar dig så sjukt mkt.

K O M M E R S N A R T <3

2010-12-22 @ 08:05:01
Postat av: AMANDA

Jag har köpt den på bikbok ! :)



Välkommen åter ;)

2010-12-22 @ 10:03:14
URL: http://mestamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0