fint folk

var med felix caroline & wasse igår. jävligt kallt ute & mindre kul med strömavbrott, iallafall om man är helt galet rädd för mörker.. höh.
men ah vi tog det la mest lugnt eller vad man ska säga.
alla tre blev nattgäster här :)

nu hinner jag inte ens städa rummet eller fixa mig, måste dra på mig kläder och dra till stan
har ju inte hunnit köpa alla julklappar än, sent ute jag vet haha.
uppesittarkväll hos pappa ikväll, julafton hos mamma imorn.
och ja jag vet att uppesittarkväll är tillägnat pensionärer, men det är en go tradition i våran familj ;)

pussar!



Kommentarer
Postat av: Rasha

haha så gullig header bella! <3

2010-12-23 @ 23:24:55
URL: http://raashaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0