börjar om på nytt till nästa år

fick mina betyg idag,
och som förväntat var det inte direkt något speciellt med dom.
eftersom jag haft speciallektioner (dvs inte med klassen utan ensam med assistent) och knappt varit i skolan alls, så vet dom inte vad jag gjort eller hur jag skött mig. ja, ni kan ju själva se..


men det ska bli ändring tills skolan börjar igen. ska klara det nu, trött på att vara sämst när jag egentligen vet att jag enkelt skulle kunna bli godkänd i varenda ämne. och enligt mina lärare skulle jag inte ha svårt att få VG i nästan allt. dags att sluta kasta bort tiden & ta tag i skiten!

Kommentarer
Postat av: annie

och duvet att jag finns om du behöver, du kan pracka på mig alla jävla frågor du vill!

jag äslkar dig <3

2010-12-22 @ 17:21:46
URL: http://anniengstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

fick du itne ett enda G?

2010-12-22 @ 18:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0