Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag

Mina föräldrar

Mammis

Hon har alltid varit mitt absolut största stöd i livet, min bästa vän genom både medgångar och motgångar.
Jag känner ingen människa som är lika stark som hon, och jag har alltid drömt om att jag en dag ska bli som henne. Min mamma är min största förebild, en person jag verkliger ser upp till och beundrar.
Mormor dog, straxt efter stack pappa. Både jag & min syster var två gnälliga skitungar. Mamma fick jobba från 6-7på morgonen till 18-19 på kvällen ungefär, trots det räckte pengarna knappt.
Trots all skit så kämpade hon på i flera år, för våran skull.
Kan inte förklara i ord hur mycket hon betyder för mig, hon är den som ställt upp för mig dygnet runt ända sen födseln. Och vad jag än säger när vi bråkar så skulle jag aldrig klara av att förlora henne.


Pappa
Well, vad kan man säga? Jag älskar honom något otroligt, såklart, han är ju min pappa.
Men dom senaste åren har jag inte riktigt sett han som min pappa eftersom han var en idiot mot mig enda sen han lämnade oss, stötte ut mig osv. Det fanns aldrig någon plats för mig i hans nya liv.
Men efter min senaste riktiga depression har han bättrat sig och vi har kommit varandra närmare.
Jag kommer aldrig glömma vad han gjort, men jag har insett att det är dags att förlåta och försöka börja om på nytt.


_____________________________________________________________________________________

Det här åt jag idag
Lite nudlar är vad jag har ätit, än så länge iaf. Ytterst intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0