But there's a pretty little thing Waiting for the king

har blivit beroende av Walking in Memphis haha, jag som tyckte den låten var nästintill vidrig förut, och nu har den körts på repeat i flera timmar! galet vad man kan ändra sig.

hursomhelst, ni ser ju att bloggen fortfarande ser förjävlig ut, och jag ska ändra det..så småningom.
jennie & caroline är påväg hit nu, och ikväll blir det att kolla dansuppvisning!
pussar


måste även få svära lite över min dator eftersom det är totalt omöjligt att installera mitt gamla dataspel Spöket Casper, var jätteglad att jag hittat spelet jag kunde helt utantill som yngre och ville verkligen spela det nu igen. självklart funkar det inte, jävlafankuksnoppfittarövarslepullahelvete vad besviken jag blir.


hittade ett klipp från Casper-filmen, fyfan måste leta fram filmen och se den,
den är ju så sinnessjukt underbar!
och kommer ihåg att jag hade en liten crush på Casper som människa (Devon Sawa),
jag tyckte han var såå söt och gullig. och det är han ju faktiskt, eller hur?

Kommentarer
Postat av: E M M A W A E R N H O L M

om du inte hitta, så finns den på tankafetast.com <3

2010-12-09 @ 16:32:18
URL: http://emmawaernholm.blogg.se/
Postat av: annie

bella, var det inte vi som skulle ses snart eller, träffar dig typ aldrig längre (n <3

2010-12-09 @ 22:06:09
URL: http://anniengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0