And the hardest part of living
Is just taking breaths to stay

jaaaaaag orkade inte riktigt kolla på film. istället insåg jag hur extremt trött jag var på min bloggdesign (återigen..) så fick ett riktigt psykinfall och återställde både design & kodmall. är nu i full gång med att försöka tänka ut hur jag vill att den ska se ut, men det är jävligt svårt att bestämma sig när det finns tuseltals olika roliga koder att prova, jag lovar det är nästintill omöjligt att fästa sig vid något då..vad ska jag ha för typsnitt här o där, färger på det, skuggor,länkar,bakgrunder,header,storlekar..AAAH blir galen!

vill ha min blogg(design) personlig, ni vet.. annorlunda, inte som alla andra. ungefär som jag själv. konstig,galen,men så jävla enkel. exakt så vill jag ha den. aja bara att sucka jävligt djupt, ta en klunk juice och prova sig fram!



this kind of feeling at the moment. he-he


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0