älskar&hatar




BLOGGAR

älskar; Foki så himla gullig verkligen!
jättefin blogg och inte en såndär bitch som andra storbloggare ofta kan vara.
annorlunda, väldigt speciell stil oså. älskar hennes hår, hih.


hatar; Kissie . alltså ärligt talat, i början tänkte man okej, en bitch, so what?
finns många fler såna. men sen började hon med "Kissie's new bff"
och nu tydligen "Kissie's new boyfriend" ?
har hört att hon är en riktigt bitch irl oxå,och såna finns det för många av.
man behöver inte tro att man är bäst för att man är känd, eller?


FAMOUS FUCKERS

älskar; Ne-yo . han är så otroligt bra, helt kär i hans röst verkligen.
hans låtar är helt enkelt underbara. dessutom är ser han inte fel ut heller ;)

hatar; Victoria Beckham . nje, har aldrig gillat henne. eller jo kanske lite
för väääldigt länge sen, när jag var liten och hon sjöng i Spice Girls.
men vilken liten tjej gillade inte dom? haha. nämen seriöst, tycker inte hon
är något att ha precis, med många som ser upp till henne borde hon.. bete sig.
nae, gillar henne inte.


EAT
ME

älskar; Vegetariskt . ja, jag är faktiskt vegetarian. är ren djurvän,
och tål inte ens lukten av korv, ärligt talat. jag tycker att det är, vad ska man säga,
mordiskt? (xd) så jävla elakt. dessutom är vegetarisk mat nyttig och minskar risken
för hjärtproblem och cancer. bli vegetarianer förfan ;))

hatar; Marabou . uuusch jag hatar ren marabouchoklad, vet inte varför.
det sägs att tjejer njuter extremt av choklad, och såklart det är gott?
men ren marabou? nejtack, blä.


RANDOM HEMSIDOR

älskar; Blogg hjälp
. hemsidan som jag länkat till är absolut världens
bästa hjälpsida för bloggare! skulle ha tröttnat totalt och inte fattat ett
piss av min blogg om det inte vore för den.


hatar; Lunar . töntig, överdriven, fjortisfylld sida. behöver jag säga mer?


WOOOORDS

älskar; Careface
. ett av mina absoluta favorit ord tror jag,
säger det nästan hela tiden. lite dissande mot den som säger ngt till mig,
men vadå? gillart, hih

hatar; Lol . alltså visst, jag säger det själv ibland, men jag hatar ordet.
så jävla jobbigt när man pratar med någon och berättar något,
och det enda svaret man får är "lol" , störande somfan är det.


det får räcka nu,
för nu ska jag göra mig iånring och sova, skola imorn :(
sen konfimering lr va det nu heter oxå, rädda mig.
jaja, godnatt, puss !

        









Kommentarer
Postat av: Moa och Fanny

Vill du bli veckans blogg?

>Gå in och anmäl dig idag :D

Skriv vad du tycker om våran header och vad du tycker om att vara sjuk på våran blogg :O:)

Bya Moa och Fanny

2009-09-07 @ 15:22:30
URL: http://modefreak.webblogg.se/
Postat av: Terese

Fin blogg :)

Allt bra?

2009-09-07 @ 18:42:03
URL: http://londontjejen.bloggproffs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0