svar på frågor (y

Svaren på frågorna från frågestund :)


hur länge har du bloggat?

ahdu, de vet ja knappt själv. haha nämen, ett år kanske?
har dock haft massa olika bloggar, för blir aldrig nöjd hihi

har ni haft sex ?:)
vågar ni svara...
ni? jag är en person, så fattar inte va du snackar om lille vän

Hur många unika besökare får du ungefär varje dag?:D
dt är jätteolika, ibland uppe i 100 och andra dagar bara runt 30 st.
somsagt, helt olika från dag till dag :)

vart gör du dina bilder/designer/headers?
brukar göra dom på picnik eller i picasa3.
har photoshop, men fattar faktiskt inte ett piss haha :)

kan du lägga ut din mobilnmr (a)?
skulle inte tro det va

hur många seriösa förhållanden har du haft?
jadu, mina förhållanden är inget o va stolt över om ja säger så..

vem är du kär i nu?
ingen :(

har hört att du röker, tycker du det är coolt eller?
ja, jag röker, men håller dock på att sluta.
nej, rökning har alltid varit och kmr alltid vara bland det töntigaste jag vet

hur många vänner har du irl?
jag räknar inte mina vänner,
dessutom vet jag inte ens hur många som faktiskt är vänner numer.

vad får du alla texter ifrån?
haha, det är bara tankar som kmr upp, som jag skriver ner för att folk ska kunna läsa ;p

älskar du verkligen blåvitt så mycket som du verkar göra,
eller är det bara något slags "uppmärksamhets-påhitt" ?
jag menar, en tjej som är starkt insatt i fotboll borde väl få rikligt med uppmärksamhet,
särskilt utav killar?
så ja, svara gärna ordentligt på det,
för OM du faktiskt älskar ifk göteborg så mycket som du
säger dig göra anser jag det som ganska intressant

isåfall är jag nog ganska intressant döh.
det är väl såklart att jag älskar blåvitt så mycket som jag säger,
vill man ha uppmärksamhet kan man väl söka det på annat sätt?
lider inte precis av några behov efter uppmärksamhet, klarar mig med det.
hittar inte precis på att jag får världens ryck när ifk åker ner,
eller att ja nästan börjar tjuta när dom tar ledningen.
nefan, klart jag älskar ifk göteborg!, det borde alla göra haha

varför äru så jävla snygg? ;)
har inget svar på det eftersom jag är förjävla missnöjd med mitt utseende.

äru mäst nöjd me din fina röv eller dina bröst?
och vadfan är det för fråga egentligen? haha

troru att ja har nån chans på dig elr? rauwr;*
nope, troligtvis inte

va heteru på bdb (a)?
samma som min blogg

hur ska en kille va enligt dig?
fin somfan. alltså, en bra vän oså.
personlighet först, utseende sen helt enkelt

vill du helst att ja ska smeka dig på magen, röven eller brösten?
om jag hade ngn aning om vem du var,..
så skulle jag mer än gärna ordna besöksförbud :)

sov hos mig på lördag? :D
haha såklart amanda, när ja kmr hem från kalmar så :)


Kommentarer
Postat av: Emma

HHAHAHHA GUMMAN DÅ :)

amen , nu tycker jag att vi ska träffas ;o

skit LÄNGE SEN NU JU ;<

oh bella , DU ÄR SNYGG SLUTA NEKA :*

2009-09-26 @ 13:48:47
URL: http://emmawaernholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0