idiot.



fan, denna låten kan jag knappt lyssna på längre,
av lite anledningar sådär va (yy
men jag älskar den, för fyfan va den är fin!

du säger att du älskar mig,
men kollar bort och ler lite halvt

säger att du lyssnar

medan din blick ständigt dras mot klockan

ber mig att komma tillbaka
men åker såfort jag kommer

"vi hittar på något, bara vi två"

du måste räkna dåligt eftersom vi alltid varit fler

säger att du bryr dig

men hör aldrig av dig förens du blir tvingad

du frågar om du gjort något du kan ändra

 men det blir bråk bara jag försöker berätta

säger förjävliga saker till mig

 och skriver ett töntigt sms nästa dag
"hej sötnos, saknar dig blablabullshit!"

medan jag hela livet försökt att fånga din uppmärksamhet
försökt få dig att förstå att jag behöver dig trots allt
så har du alltid försökt bevisa hur jävla liten jag faktiskt är

och nu undrar du varför jag inte vill träffa dig?
när du är hjälplös ska jag behandla dig, som du behandlat mig
och jag ska pissa på din grav.



oh this shit is everywere, and baby your so full of it
how does it taste to have your mouth full of bullshit?
all the trues turn in to lies
say want you want, I can se it in your eyes
bla bla bla bullshit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0