9 september

skooolaaaa
margareta/margareeeeiiiit är så jävla skön, sjukaste lärarn fan xd
"margareeeiiiitttt jag har ingen penna för ja har ingen skåpsnyckel"
"
synd om dig, det är ditt problem inte mitt"
"
AMEH"
"
försök hitta en penna på golvet eller något? vi ska skriva hehe"
"men alltså, tack då."
hahah sjuk ärhon

jag & jennie drog ludde på rasten, hälsa på elin ;*
saknat henne fööör mkt!
slutade 12.55

gick ända hem i värsta värmen,
har sen varit hemma o chillat hela dagen
mamma tkr inte ja skulle va ute o röra på mig så mkt
eftersom jag inte ätit på några dagar, (ont i halsen) (y
så ah, känner mig rastlös somfan
hade tänkt dra ut o springa idag, men influensan går ju inte över -.-
morr !












Kommentarer
Postat av: eliin

saknat er meest bejbs §

fin blogg hjärtat, älskar dej!

2009-09-09 @ 20:55:49
URL: http://eliiihnj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0