8 september

först skola (y
wääätt segt dåva ?
men jag överlevde, som ni märker :)
brandlarmet gick, garva ihjäl mig.

efter skolan va jag med jennie hampus marcus ett tag,
satt typ på en bänk i två timmar (y)
sen drog jag och jennie ner mot brevik
stack coop & mötte agnes o sally
vi satte oss inne på en glassdisk, såndär med glas på,
då kom det vääärsta galna gubben o börja skrika åt oss? ;o

han bara; gå ner därifrån på en gång, innan jag blir riktigt förbannad!
vi bara; okeeeeeej?
han bara; ska jag sätta mig och skita i eran mat kanske?
vi bara;
eh vi har inte skitit i någons mat? -.-
han bara; tror ni någon vågar köpa dedär nu eller?
ni har ju förhelvete suttit där med era äckliga rövar
vi bara;
eh, förlåt?
han bara; jag jobbar här så skärper ni er inte slänger jag ut er med en gång!
vi bara;
chilla?
han bara; ni kan tycka att jag är dum i huvudet...
vi bara;
vi har inte sagt ngt ens?
han bara; ..men det är ni som är!
vi bara;
du är ju fan inte klok
så gick han. heeelt cp ;o

jag drog hem runt 6, för en sak som ingen behöver careface'a sig om
sov lite, snacka med mamma ett tag§
kollade på älsklingsfilmen angus, thongs and perfect snogging (bara sett den 13 gånger nu ;) )
nu ska jag troligtvis kolla lite på Alabama som går på tv, osen sova :)
får se om jag går till skolan imorgon

puss !



tjuter allllltid av detta i filmen. tjuter min igenom halva filmen typ, den e så jävla bäst!
aaron johnson är utan tvekan den finaste killen jag nånsin sett! gaaash (a)











Kommentarer
Postat av: malin

Tjing

fin blogg du har!

Kika gärna in på min :)

Kanske följa varandra på bloglovin?

Kramar!

2009-09-09 @ 13:41:21
URL: http://malinjennywestman.webblogg.se/
Postat av: Mandiee ( Amanda )

Tjee, Jag är en ursnygg norrlandsbrud som glider snart ned till gymnasiet i Stockholm. På min blogg läser ni om mkt om Mitt liv, Mina paint-ritade-dåliga-humor-bilder på Paow,Dessie och ofc Amir. Jag har även dem nyaste låtarna från Youtube.



Låter den intressan? ... Men kom in på bloggen då, Ni är välkommna

2009-09-09 @ 14:47:12
URL: http://fromxoxo.blogg.se/
Postat av: malin

Lägger till dig nu på bloglovin...

2009-09-09 @ 15:57:17
URL: http://malinjennywestman.webblogg.se/
Postat av: sally

fyfan va ja hatar den där jävla gubben asså -.-

Puss på dagen älskar er!<3



kolla även min blogg om du vil ;*

2009-09-12 @ 16:37:08
URL: http://sallynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0