7 september

jag hatar skola, för det suger, skaaapligt dryga lärare ?
linda fick värsta mensanfallet,
så jag bara; verkar som någon har mens idag?
hon ba; ah behöver du låna en binda lr?
jag bara; eh bitch? syftade på dig -.-
förjävla cpidiot, hatar människan

aja, gick hem på matten för mådde inte bra,
fel tabletter i morse och ingen sömn lr mat,
greeeaaat! (y
sov några timmar, sen vare konfa ;d

jag jennie nadja issa hade kul somfan på konfan alltså,
johan är så jävla sexiiig, rauwr! haha not.
hampus & marcus kom dit oxå, huehue inte vi som sa till dom (a
fyfan,själva konfan sög, men folket gjorde're kung ;d 
fast ledarna är totalt galna vill jag lova!

senare var jag med jennie nadja issa agnes hampus marcus
kul såklart (y
huehue puss !

funderar på att göra                                                                                                                   
en ny header
?                                                                                                                      
får se när jag har tid och ork (a)                      
                                                                                           


cpbild i know, men palla bry ? :D jag e kung ändå höhö











Kommentarer
Postat av: linnea

Fin blogg du har tjejen! :) <3

Gå gärna in på mi blogg, oxh ställ en liten fråga i frågestunden. :)

2009-09-08 @ 19:44:51
URL: http://linneassidor.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0