6 september

blev väckta runt 10, så vare bara att göra sig i årning
jag & jennie skulle till kyrkan med massa annat folk, 
eftersom vi ska konfimera(stvn) oss
skrattade heeela tiden, dom var fan inte kloka
ursäkta alla kristna, men jag hatar kyrkor och allt med jesus
människorna skrämde mig fan? gaaalna
aja
sen gick vi till agnes igen, och så var vi med henne ett tag
drog ner till donken och käka paj (y
senare drog jag hem för att käka o vila lite
råkade ta en ibumetin vilket jag inte får äta tsm med min medicin ;s
yeye jag överlever ;)

nu ska jag nog tbx till jennie & agnes, puss!

(btw, som alla säkert vet så vann ju sverige matchen,
med tio sekunder kvar drogs en passning upp till zlatan,
som gick på mål, sköt på målvakten, studs på zlatan och in i målet
2-1 till sverige och matchen var slut, LYCKA SOM IN I HELVETE<3)



iizabelle & agnes goes mkkkt snygga, speglade mot en bil oallt :D!











Kommentarer
Postat av: agnes

haha bilden asså,

så jävla snygga e vi (h)

hehe puss<3

2009-09-07 @ 18:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0