24september

först vare skola
regna somfan gjorde det ;o :(

sen har jag varit med annie & lizzie hela dagen,
cpryckingar dot com looove :)
käka pizza lite senare, sen gick min mage åt helvete :(
helt jävla uppblåst typ, såg gravid ut
gick te skolan för skulle vänta på mamma,
hon va på föräldramöte
så åkte vi hem höh
sen fick ja sviiiinont i magen,
så blev halvt bärd upp för trappan hemma (y)
usch trodde ja skulle svimma lr ngt

happyface på att ifk har ledning :'D
och på att jag pratar med bästaste jennie i telefon,
hon är utvecklingstörd och efterbliven, och allmänt trög
men jag älskar henne :)

haha puss!











Kommentarer
Postat av: aannieduvet ;*

fin dag ;*

du måste hjälpa mig att fixa en header xd

har bara skaffat en för lite kul nu så ;d

HEHEH

2009-09-27 @ 14:04:20
URL: http://anniiengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0