20september

AAAAAAAAAAAAAAAAH NU ÄR JAG GROVT LYCKLIG !!
mamma och pelle ville prata med mig,
och jag tänkte damn vad har jag nu gjort?
gick in till dom och dom satt helt seriösa,
så börja dom fråga vad jag skulle göra på lördag o massa
ja bara what the fuck? fattade absolut ingenting
"vadå, vad ska ni göra på lördag?" frågade jag och kände mig värsta mobbad
när dom sa att dom tänkt åka till kalmar kom jag på det på dirr,
ifk göteborg kör ju borta i kalmar på lördag !
fyfaaaaan började tjuta och nu känner jag att jag skulle kunna springa en mil fan
så aa, blir att åka till kalmar tidigt på lördagmorgon
shoppa på dagen, sen drar jag och pelle på matchen kl fyra :'D
vilkoret är att jag sköter skolan hela veckan,
och det vet att jag kan, fan ingenting kan krossa mig nu :D!





btw så tillbringades dagen med jennie annie marcus henrik rasmus albert :)
orkar inte skriva va vi gjorde, damp
puss !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0