17september.

inte bloggat på några dagar, orken har inte räckt till riktigt
det verkar som saker och ting gärna fuckar sig för mig.

denna dag har varit ett rent helvete,
17september är alltid det.
överläkaren på morgonen(BUP), snack o lite nya saker, aja
skola, var dock på typ en lektion, orkade inte resten helt enkelt
alltför mycket folk var helt cp,
och eftersom denna dag är helt fel dag att bråka med mig på,
så blev det väääldigt mkt skit för mig.
dom flesta lärare hatar mig nu, men fan ja kissar på er! -.-

jag o jennie drog till mig, skulle pierca oss,
gick inte så bra, blev fel och massa blod, tåååål det inte
senare var vi även med marcus & macke, kul vare :)
sen gick jag hem, kallt!

ingen skola för min del imorgon, orkar inte
skolk eller välbehövlig paus? you choose











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0