10september -sjuuuuk

jag tyckte att jag enkelt kunde gå till skolan idag!
- mamma och lärare höll inte med mig.
jag trodde att influensan var över
...det var den inte.
har haft ont i halsen i flera dagar,
för ont.
vilket innebär att jag vant bort maten nu,
spytt ett antal gånger när jag försökt äta dom senaste dagarna
- så jävla elakt!
lyckades få i mig en pannkaka igår, greaaaat
känns annars som jag levt på tabletter,
inte vad man önskar mest precis

nu ska jag göra ett test för att fördriva tiden lite
sen får vi se om jag kan får med elin & linus idag som jag bestämt :)
(troligtvis inte, men det skadar ju inte att tjata skiten ur mamma!)
puss!



90 viktiga tonårsfrågor

Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - ja fifan :D
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - nope
många har du varit kär i? -  3 st trorja
är du kär just nu? - aeh

Tio frågor om dig själv
namn? -  iizabelle
när fyller du år? - 7maj
några piercingar? - läppen, ska ta naveln!
vad har du på dig just nu? - trosor, stooor t-shirt och sockor ;$
vilken årstid är bäst? - sommar & höst
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - har inga morgonideal höhö
vad tycker du mest om hos dig själv?- min humor såklart!
vad är du bra på? - bäst* allt. haha
vem älskar du mest på denna jord? familj och vänner. >jennie!
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - utan tvekan tillsammans med någon

 
10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? -jennie
vem är den roligaste av dina vänner? - dom flesta är roliga :D
vem är snyggast av dina vänner?  everyone
vem är mest partyprisse? - ehhe många :D
vem är den du helst har filmkväll med? -  ngn mys ;$
vem av dina vänner är mest "evil"?-  alla är evil !

10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - mina syskon och mamma
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - inte pappa
vem är farligast i din familj? -  adde gissar jag på, haha
vem ser roligast ut i din familj? -  alla :D
vem är coolast? - jag såklart ;o?
har ni något husdjur? - 2hundar 3katter
vem har du mest gemensamt med? -  jennie o nathalie
vem står för underhållningen? - moi
vem sover du oftast med? - mobilen§
roligaste kvällen med familjemedlem? - dono


10 frågor om idag
vad har du gjort? -  sovit o hostat, vaknat tv data SUG
har du varit glad idag? -  nej
har du varit ledsen idag? - nea
har du gjort något bra idag? - ne
vad ska du göra nu? - tjata på mamma :D
har du gjort något dåligt idag? - varit sjuk!
vad har du ätit idag? -  öhhö ingenting
har du duschat idag? - ska när ja e klar me detta :)
är du trött nu? - en aning
vad händer imon? -  skola, sen jennie annie rasse marcus henke fille :D
Har du varit i skolan idag? -  nej, sjuk

ANNAT
Hur mår du just nu?  - aklvaleiothjo
Har du piercat dig? - aa

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - ehhe, jennie eller jesper
Vem ringde du senast? - jesper
Vem sms:a till dig senast? - jennie
Vem sms:a du till senast? - jennie

ÖVRIGT
Är du hungrig nu? - aldrig hungrig
Vad är klockan nu just nu? - 13:18
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - blogg.se

FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - hon sitter här o gnäller -.-
Hur länge sen var det du träffa din farsa? -  *careface*

SPORT
Går du på någon sport? - ne :(
I så fall, vilken/vilka? - :(
Trivs du med den sporten? - käften
Tycker du att den sporten är rolig? - käften
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? -  käfteeeeen

ÖVRIGT
Gillar du punk? - careface
Har du sminkat dig idag? - nae
Isåfall, vad för smink? - ingeeeet
Vad har du på dig för trosor just nu? - gröna pieces<3
Hur ser de ut? - dom är..gröna
Vad har du för bh/topp på dig just nu? - ingen
Hur ser den ut? - ehhe ;D

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? -  mmh
I så fall, vilken låt för tillfället? - sexy bitch
Vad gillar du för musik? - bäst musik!

KÄRLEK
Är du kär just nu?-  ne
Har du kysst någon idag? - nae
Har du ett förhållande? - nej
När går gränsen vid otrohet? -  beror på
Är du romantisk? - ibland, ibland inte ;))
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - nej va, inte va ja kmr ihåg?
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - ja
Vad hette din första flickvän/pojkvän? -   hAHHA dedu
Hur länge höll det? - typ 3 år xd
Hur länge var ditt kortaste? - en månad typ
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - careface, bara ja får kramar e ja nöjd! 

FÖRHÅLLANDE
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - ne va
Är du en bra pojk/flickvän? - bäst
Vem sov du senast bredvid ? - jennie o agnes trorja
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? -  bajsss
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhålende med? -  ne
När fick du din första kyss? - hahah
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - careface
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - nae!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? -  aldriiig
Har du mest blivit dumpad eller dumpat?  hm, dumpat trorja
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - snygg stil ? ;$











Kommentarer
Postat av: it's me again bby ;))

ja gillar oxå o sova breve ngn, så kom hit direkt sexyy!

ja sover naken, de kan du oxå göra. svär du kmr inte behöva nåra kläder (a

btw, skrev ja att ja gillar o sova BREVE ngn? Jag menar PÅ hehe;)

ska smeka dig varm osen tränga in i dig, oyes va du kmr njuta bruden!

min tunga i din, men inte hela tin, min behövs ju till annat längre ner hehe

grr blir styv bara av o tänka på allt vi ska göra, dina sköna bröst som blir knådade av mina grova händer.

har mer som e grovt än händerna, o de får du snart i dig.

Rauwr runkar till bilder på dig, vill ha dig under mig så vi kan mysa

Längtar efter dig bby, grr<3

2009-09-23 @ 02:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0