överaskningsfest för jennie ;*

agnes och sally kom till mig,
hem till annie och fixa till jennies överaskningsfest
kul att fixa (a)
serpentiner (vet inte hur det stavas xd) och ballonger överallt :D
sen kom folket, dom som var med under kvällen var;
jag annie agnes sally bea lizzie mårten abbe rasse marcus rasmus
och självklart jennie!
jag gick för att möta jennie runt klockan sex,
"vi ska ha filmkväll hos annie, bara vi tre hade vi tänkt" sa jag till henne :)
när vi sen kom dit och öppnade dörren så höll jennie på att kissa ner sig fan,
haha minst sagt överaskad!
hög musik och sjukt mycket skratt kan jag lova
alla fick som vanligt dampryck, hih men roligt var det allt :)

framåt nio hade iaf jag nog fått lite för mycket tror jag
minnet sviker lite grann (y,
men har huvudvärk nu, och läste igenom mina sms.. xd
har även snackat med agnes, som har berättat lite. shitmygod
skämt ut mig totalt, men det överlever jag väl
kommer ihåg att jag försökte sova, men folk lät mig inte göra det
men jaa, blev hämtad av mamma och pelle nån gång sen oxå
sen sov jag.

hih, tack för kvällen allt folk, sjukt roligt varde! :*

nu kommer det lite bilder som folk tagit med min kamera, puss
klicka på bilderna för att se större

                                   
 

                                                                                                                                        

Kommentarer
Postat av: Aannieduvet ;d

fullt lyckat blev det nog inte.

tjöt minst 3 gånger fan.

men när det var bra, var det riktigt bra ;*

älskar dig sjukt flikka §

2009-08-25 @ 13:36:11
URL: http://anniengstrom.blogg.se/
Postat av: EMMAVEMANNARS :)

fan då :(

skulle velat vara med :D !

grattis till den bästa jennie ,

ÄLSKAR DIG ,

ÄLSKAR ER !

kom till gamleby snart ? <3

2009-08-25 @ 14:34:06
URL: http://emmawaernholm.blogg.se/
Postat av: Bastman

haha , xd , fatta kul vi hade (: , du var helt borta (:

2009-08-25 @ 19:41:49
Postat av: abbbee

du tog inte med gräsklipparen :(

2009-08-28 @ 23:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0