26 augusti

blev väckt tiidigt, för klockan nio skulle jennie vara hos frisören
och jag hade lovat att följa med!
verkligen trevligt eftersom stackarn fick migrän inatt,
så jag fick roa mig med att smsa till klockan 3 nånting, piiigg.
aja, hon skulle iaf klippa och bleka sitt hår lite, jag plågades där jag satt.
i en oskön korgstol, under en iskall fläkt, iklädd värsta sommarkläderna!
att det skulle ta 2timmar trodde jag inte, och säger bara en sak;
hade min rumpa kunnat prata, så hade den skrikit.
shit, trodde inte jag skulle kunna gå efteråt alltså..
jaja, ska sluta klaga då.
efteråt åkte vi hem för att göra oss iårning, och drog sedan till agnes.
dit kom även annie, sally och mårten :)
(gav även tillbaka mobilen till rasmus, eftersom jag lånat den av honom.
har lämnat in min på lagning för tredje gången på cirka en månad,
så har ingen nu. helvete!)
jag gick dock hem för att äta sen,
tyvärr fanns det ingen mat kvar till mig, gulligt.
jennie kom hit, vi gjorde varsin smoothie
och satt oss på altanen en stund, mys!
sen åkte hjärtat hem.

har precis ätit en ren omelett med paprika,gurka & minitomater, mums (a
ska snart göra ansiktsmask, hårinpackning och plocka ögonbrynen,
mamma och nathalie är med påt oxå, mys :)
imorn börjar skolan, usch längtar inte!
men ska klara av skolan nu har jag bestämt, önska mig lycka till ?
puss
















Kommentarer
Postat av: Lina

har du löshår eller något?

jättelångt och jättefint hår verkligen

hur sköter du om det?

jättefin blogg dessutom!

kram :)

2009-08-26 @ 22:03:44
Postat av: Lina

har du löshår eller något?

jättelångt och jättefint hår verkligen

hur sköter du om det?

jättefin blogg dessutom!

kram :)

2009-08-26 @ 22:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0