24 augusti§

igår ägnade jag i stort sett hela dagen åt att åka runt i
massa affärer för att leta efter saker som vi behöver
till jennies födelsedag, gissa om jag var trött sen!
annie kom hit, så åkte vi och köpte ännu mer.
sen hem för att slå in massa paket och sånt.
var inte helt klara förns klockan 20.30 kanske?
shit va duktig jag kände mig efteråt.
gick och mötte agnes&jennie, sen även mårten&rasmus
masssssa av garv vill ja lova
träffade anna, ida och isabelle, sjukt länge sen så det va kul :)
drog hem runt 22.30 kanske, och jag var trött !

idag vill jag att alla säger grattis till min allra finaste vän !
tjejen som har funnits vid min sida i 13 år nu
hon som alltid stöttat och fått mig att orka
det är hon som är min livsglöd, jag lever för henne
hon är det finaste på jorden och det bästa som finns
hon är jennie charlotte åkerström och fyller fjoooortis idag!
grattis min älskade syster och bästa vän,
skulle inte klara en dag utan dig §



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0